Ett riktigt hundgöra!

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2009

Hopp om livet!

Av J P - 23 oktober 2009 15:06

Jordartsduggan gick bättre än förväntat. Inte alla rätt men väl 87 poäng av 90. Jag tror jag gillar jordarter trots allt Tungan ute


Bilen verkar gå att rädda trots allt. Vi blir betydligt fattigare men slipper skramla ihop till en ny bil i alla fall. Man är ju inte direkt förmögen när man studerar. Tyvärr blir den inte klar förrän i slutet av nästa vecka, men jag ser i alla fall ljuset i tunneln. Då ska jag åka och träna varje dag minsann, tjohooo! Är inte vädret bedrövligt i morgon så kommer Lina ner från Alingsås och hämtar upp mig för lite lydnadsträniong. Och på söndag kommer hon igen och hämtar upp mig för då ska vi åka och kika på skyddstävling i Kind. Alla borde ha en Lina Kyss

När bilen kommer är det jag som far till Alingsås i stället, japp! Jag saknar faktiskt Alingsås, jag bodde ju där i 10 år och skulle gärna bo där igen.


Hundarna mår bra, inga krämpor, bekymmer eller problem. Lydnaden går framåt.

Husse mår bra och jag mår bra. Inget besked från skelettröntgen ännu.





Så här ser det ut när man har rejsat runt på en hoj i terräng:


Så här ser det ut när man försöker föreviga cancerkrullar innan de växer bort:


Så här ser det ut när man heter Kuba och gonar sig i soffan:


Så här ser det ut när man är lite crazy:


Bilden är tagen av Lina, liksom träningsbilderna nedan.






 
 
Ingen bild

Lina

23 oktober 2009 16:50

Men Shit så duktig du är, och du som inte trodde du skulle klara det *fnys*

Sen måste jag ju säga att jag Inte tycker dina lockar ska försvinna, dom är ju helhäftiga! :-)

Ta hand om dig, och du, jag är rätt glad att jag har en Josefin också!!!

Kramar!

 
Ingen bild

Lina

25 oktober 2009 22:01

Tyst med dig människa! Det var Mitt val, sådetså! Du ger mig ju energi så det var lungt!

Kramar!

 
Ingen bild

lollo

26 oktober 2009 11:55

Underbara bilder! Stort grattis till tentan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J P - 30 januari 2010 17:28

Det är synd att bilderna blir så suddiga när man lägger in dom i den här bloggen, dessutom har det blivit reklam på sidan. Stor reklam dessutom    Skitblogg, den som är så enkel och praktisk annars. Men reklam, framför allt blinkande reklam, avskyr j...

Av J P - 28 januari 2010 16:55

Usch vad träligt det är att vara sjuk, men nu börjar jag i alla fall bli bättre. En miniförkylning som tack och lov inte kröp allt för långt ned i halsen. Hemma roar vi oss med positionsträning, stegförflyttningar och apportering, ja sånt som funge...

Av J P - 27 januari 2010 11:48

Jag är sjuk, förkyld med feber, och har legat däckad i soffan sen i söndags. Förutom en obligatorisk datorlektion på skolan som jag var tvungen att genomlida i feberyran så har jag inte gjort någonting. Husse har fått jobba extra så vovvarna har bara...

Av J P - 24 januari 2010 20:49

Sök i dag med lilla rödräven och jag kan inte annat än att vara nöjd. Förra gången lade vi in skallmarkering och idag skällde hon riktigt fint. "Det blir nog en riktigt bra skallhund av henne" var kommentaren efteråt. Förutom att jag fick skicka om e...

Av J P - 22 januari 2010 20:00

Urk vad trött jag är. Halva den här terminen läser jag GIS, geografiskt informationssystem, och hela kursen är på engelska. Den detaljen hade jag visst missat    Jag är inte superbra på engelska så efter en vecka med föreläsningar och datorprogramlab...

Ovido - Quiz & Flashcards