Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av J P - 17 oktober 2009 23:00

I kväll, eller rättare sagt sen eftermiddag, dog min plastpappa och mammas livskamrat sedan 21 år tillbaks. I hallen, tillsammans med min mamma, hastigt men inte helt oväntat. Jag sörjer inte för min egen del, vi hade inte så mycket kontakt, men är förstås ledsen för min mammas skull.


Dagen började dock betydligt trevligare än så. Jag mötte upp Lina med Elsa och så åkte vi till klubben för att spåra och träna lydnad. Det gick väl sådär. Heidi är ju inte riktigt på topp, blir tröttare fortare och inte lika i gasen som vanligt. Lägg där till en matte som gör massor med fel så har ni scenariot. Det kändes med andra ord inte så himla bra! Nåväl, Lina hade hökögonen på så det blev mycket "saker jag inte ska göra och saker jag måste tänka på" i min träningsbok. Tack snälla Lina, det var mycket behövligt och guld värt Kyss




Positionen är på G


Åskarsvansen är på Glad


Inkallning



Bök på hög nivå!



Elsas härliga attityd i fria följet!


Ge hit belöningen!

 


Ovido - Quiz & Flashcards