Ett riktigt hundgöra!

Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Sjuk

Av J P - 27 januari 2010 11:48

Jag är sjuk, förkyld med feber, och har legat däckad i soffan sen i söndags. Förutom en obligatorisk datorlektion på skolan som jag var tvungen att genomlida i feberyran så har jag inte gjort någonting. Husse har fått jobba extra så vovvarna har bara fått en kort promenad och snabbkissare på dagarna. Båda har dock tagit det hela med ro. Kuba tycker det är smått otrevligt ute och Heidi har blivit så oerhört lugn och harmonisk inne. Trots noll aktivitet så har det inte varit någon rastlöshet, flås eller stress. De har legat och myst med mig i soffan båda två.


Urk vad grått det är ute. Snöblandat regn och snorhalt, nu vill jag ha barmark och sol!


Mars förra året!

   

 
 
Ingen bild

Jeanette & Co

27 januari 2010 12:30

USCH hoppas du piggar på dig snart och att herr Feber väljer att bosätta sig hos någon annan.

Heidis mat är inkommen, i lite större förpackning ;)

Krya på dig

 
Lina

Lina

27 januari 2010 14:01

Hoppas du är piggare snart! Johan är också sjuk idag och jag kommer inte till jobbet pga av all snö så vi är hemma båda två.

Vilket trist väder ni verkar ha! Här vräker det ner snöflingor stora som en händer! Inte för att jag vill ha mera snö, men det är bättre än snöblandat regn!

Stora Kramar!

http://midasoenya.wordpress.com

 
Jill

Jill

27 januari 2010 18:02

Sverige är litet ibland..fick idag reda på att en kollegas svåger har en avkomma från dig..och bor dessutom bara nån mil från mig..o vi kommer träna på samma klubb.. :) kul
Hur e det annars med dig, Och Loke?

http://www.ciwi.se

 
Ingen bild

Josefin

27 januari 2010 18:36

Hej Jill, det var längesedan!
Världen är verkligen liten :) Loke mår fint, bor hos min far och blir bortskämd.

 
Anna & Beck

Anna & Beck

28 januari 2010 14:17

Krya på dig!

http://freewebs.com/wildashundar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J P - 30 januari 2010 17:28

Det är synd att bilderna blir så suddiga när man lägger in dom i den här bloggen, dessutom har det blivit reklam på sidan. Stor reklam dessutom    Skitblogg, den som är så enkel och praktisk annars. Men reklam, framför allt blinkande reklam, avskyr j...

Av J P - 28 januari 2010 16:55

Usch vad träligt det är att vara sjuk, men nu börjar jag i alla fall bli bättre. En miniförkylning som tack och lov inte kröp allt för långt ned i halsen. Hemma roar vi oss med positionsträning, stegförflyttningar och apportering, ja sånt som funge...

Av J P - 24 januari 2010 20:49

Sök i dag med lilla rödräven och jag kan inte annat än att vara nöjd. Förra gången lade vi in skallmarkering och idag skällde hon riktigt fint. "Det blir nog en riktigt bra skallhund av henne" var kommentaren efteråt. Förutom att jag fick skicka om e...

Av J P - 22 januari 2010 20:00

Urk vad trött jag är. Halva den här terminen läser jag GIS, geografiskt informationssystem, och hela kursen är på engelska. Den detaljen hade jag visst missat    Jag är inte superbra på engelska så efter en vecka med föreläsningar och datorprogramlab...

Av J P - 20 januari 2010 10:32

I måndags var jag hos onkologen. Hon undersökte mig som vanligt och frågade om jag sov bra. Ja för det mesta sa jag, men jag hostar ju en del periodvis på grund av dn stressrelaterade astman. Hon lyssnade på mitt hjärta och sedan lyssnade hon på mina...

Ovido - Quiz & Flashcards