Ett riktigt hundgöra!

Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Trött, tröttare, tröttast!

Av J P - 22 januari 2010 20:00

Urk vad trött jag är. Halva den här terminen läser jag GIS, geografiskt informationssystem, och hela kursen är på engelska. Den detaljen hade jag visst missat    Jag är inte superbra på engelska så efter en vecka med föreläsningar och datorprogramlab är jag rätt mör i kolan. Någon hundträning har det inte blivit att tala om då jag även läser till morgondagens tenta. Japp, på en lördag. Så går det när man får underkänt på årets lättaste tenta och får göra om den. Mamma mia, jag är mer än lovligt korkad ibland!


På söndag blir det i alla fall sök igen. Nu ska jag iväg en sväng till nya varvet med jyckarna så de kan härja runt utan att jag måste passa på andra hundar, folk och vilt. Jag är för trött för det!

 
 
Lina

Lina

22 januari 2010 21:06

Att läsa på engelska är överkurs, jämt...hua.

Skönt att kunna åka någonstans och bara släppa huliganerna fria ett tag!

Hoppas tentan i morgon går bra! Håller tummarna för dig!

Kramar!

http://midasoenya.wordpress.com

 
Anna & Beck

Anna & Beck

24 januari 2010 14:37

Ta det lugnt, du och heidi behöver ju inte träna så mycket för hon går ju redan så fint din lilla pärla.

http://freewebs.com/wildashundar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J P - 30 januari 2010 17:28

Det är synd att bilderna blir så suddiga när man lägger in dom i den här bloggen, dessutom har det blivit reklam på sidan. Stor reklam dessutom    Skitblogg, den som är så enkel och praktisk annars. Men reklam, framför allt blinkande reklam, avskyr j...

Av J P - 28 januari 2010 16:55

Usch vad träligt det är att vara sjuk, men nu börjar jag i alla fall bli bättre. En miniförkylning som tack och lov inte kröp allt för långt ned i halsen. Hemma roar vi oss med positionsträning, stegförflyttningar och apportering, ja sånt som funge...

Av J P - 27 januari 2010 11:48

Jag är sjuk, förkyld med feber, och har legat däckad i soffan sen i söndags. Förutom en obligatorisk datorlektion på skolan som jag var tvungen att genomlida i feberyran så har jag inte gjort någonting. Husse har fått jobba extra så vovvarna har bara...

Av J P - 24 januari 2010 20:49

Sök i dag med lilla rödräven och jag kan inte annat än att vara nöjd. Förra gången lade vi in skallmarkering och idag skällde hon riktigt fint. "Det blir nog en riktigt bra skallhund av henne" var kommentaren efteråt. Förutom att jag fick skicka om e...

Av J P - 20 januari 2010 10:32

I måndags var jag hos onkologen. Hon undersökte mig som vanligt och frågade om jag sov bra. Ja för det mesta sa jag, men jag hostar ju en del periodvis på grund av dn stressrelaterade astman. Hon lyssnade på mitt hjärta och sedan lyssnade hon på mina...

Ovido - Quiz & Flashcards