Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av J P - 28 oktober 2009 13:18

Jag är så sjukt trött. Så där så jag bara vill sova och sova och bara orkar med några timmar per dag innan jag hamnar i dvala. Det är för lite hundträning (eftersom vi inte har någon bil), för mycket plugg (två tentor inom loppet av två veckor), trist och grått väder och allmänt segt. Vintertid dessutom, ska det vara nödvändigt? Jag struntar väl i om det är ljust på morgonen, jag vill ha ljusare på eftermiddagen så man kan vara ute lite mer.


Hundarna ligger som döda sillar här hemma. Heidi har blivit så lugn (förutom när hon får ryck och klättrar på bordet *morr*) och Kuba har ju aldrig gjort något väsen av sig inne. Detta trots att det bara blir lydnadsträning, promenader och lite bus med hundkompisarna i Slottskogen. Definitivt löp på gång, för det kan väl inte vara så att liten Heidi har börjat bli vuxen? Nä, jag tänkte väl det Oskyldig




Det är vackert i Slottan med alla färger, trots grå himmel.


Finaste tjejerna!

Lurisbild, Kuba ser ju jätteliten och tanig ut på bilden :-D


Jag blir förresten jätteglad när ni kommer med träningstips. Vissa grejer tänker man inte på, andra gejer har man glömt bort och vissa tips är helt nya. Det är så lätt att glida in i gamla vanor, eller nya, när lösningen man inte tänker på kan vara så enkel.



Ovido - Quiz & Flashcards