Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av J P - 23 oktober 2009 15:06

Jordartsduggan gick bättre än förväntat. Inte alla rätt men väl 87 poäng av 90. Jag tror jag gillar jordarter trots allt Tungan ute


Bilen verkar gå att rädda trots allt. Vi blir betydligt fattigare men slipper skramla ihop till en ny bil i alla fall. Man är ju inte direkt förmögen när man studerar. Tyvärr blir den inte klar förrän i slutet av nästa vecka, men jag ser i alla fall ljuset i tunneln. Då ska jag åka och träna varje dag minsann, tjohooo! Är inte vädret bedrövligt i morgon så kommer Lina ner från Alingsås och hämtar upp mig för lite lydnadsträniong. Och på söndag kommer hon igen och hämtar upp mig för då ska vi åka och kika på skyddstävling i Kind. Alla borde ha en Lina Kyss

När bilen kommer är det jag som far till Alingsås i stället, japp! Jag saknar faktiskt Alingsås, jag bodde ju där i 10 år och skulle gärna bo där igen.


Hundarna mår bra, inga krämpor, bekymmer eller problem. Lydnaden går framåt.

Husse mår bra och jag mår bra. Inget besked från skelettröntgen ännu.





Så här ser det ut när man har rejsat runt på en hoj i terräng:


Så här ser det ut när man försöker föreviga cancerkrullar innan de växer bort:


Så här ser det ut när man heter Kuba och gonar sig i soffan:


Så här ser det ut när man är lite crazy:


Bilden är tagen av Lina, liksom träningsbilderna nedan.






Ovido - Quiz & Flashcards