Ett riktigt hundgöra!

Direktlänk till inlägg 30 april 2009

Bilder från idag!

Av J P - 30 april 2009 19:48

En dag vid havet!


  Kolla flygplansöronen!


Heidis favoritsysselsättning.


- Matte, ska vi ha med den där hem?

Lycklig skitgris!


Rullpaus!


   Tjohoo!


Ankspår!


Väldigt vita människofötter!

 
 
johan

johan

30 april 2009 20:56

Oj så härligt det ser ut.. jag som trodde vår valp blev skitig idag, men det var ju tydligen ingenting att tala om. Bilden med Heidi på rygg och pinne i munnen är helt suverän! :)

http://jomenhuvva.wordpress.com

 
Maria

Maria

30 april 2009 21:36

Vilka underbara sommarbilder!!
Läste också ditt inlägg om Loke. :( Vilken jobbig situation. Hoppas det ordnar upp sig till det bästa.

http://lissie.se

 
Hannah

Hannah

1 maj 2009 12:28

Så himla trist situation med Loke. Jag hoppas verkligen att det ordnar sig. Vad stor Heidi har blivit, ingen liten valp längre med fortfarande söööt.

Här hemma har lilla Ninja flyttat hem. Jösses vad jag har glömt hur intensivt det är, trots att jag förberett mig :-)

http://www.ebbabrun.se

 
Karin

Karin

1 maj 2009 14:16

Härliga bilder!
Kärra är bra, men här saknas en tångudd...

http://drakera.se

 
Ingen bild

Lina

1 maj 2009 15:17

Åh vad härliga bilder! Jag vill också sitta vid havet och kika på glada hundar!

Kramelikram

 
Lena

Lena

1 maj 2009 16:41

Såg att du skrivit om bordercollie i forumet Allt om hundar. Är inte medlem så jag kommenterar så här istället. Tyckte att diskussionen spårade ur på slutet. KOm liksom ifrån din fråga. Köp en finsk bordercollie!! Dom egenskaper du ville ha är dom som min uppfödare avlar på. Dom är väldigt noga med mentaliteten där och avlar på mycket arbetsmotor men inte nödvändigtvis vallning. Show-borders kallas dom här i Sverige! Men dom kan mycket mer än vara vackra. M V H Lena

http://tretex.dinstudio.se

 
Ingen bild

Josefin

1 maj 2009 21:23

Hej Lena!
Jag är inte intresserad av att köpa en BC, men tack för tipset i alla fall, kanske är någon annan som är här inne och kikar intresserad :)

/Josefin

 
Ingen bild

Asta

2 maj 2009 12:57

Hej! Lånar en bild på din söta rödräv till min blogg...Vill öka nyfikenheten hos mina bloggläsare, hahaha*stygg, jag vet*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J P - 30 januari 2010 17:28

Det är synd att bilderna blir så suddiga när man lägger in dom i den här bloggen, dessutom har det blivit reklam på sidan. Stor reklam dessutom    Skitblogg, den som är så enkel och praktisk annars. Men reklam, framför allt blinkande reklam, avskyr j...

Av J P - 28 januari 2010 16:55

Usch vad träligt det är att vara sjuk, men nu börjar jag i alla fall bli bättre. En miniförkylning som tack och lov inte kröp allt för långt ned i halsen. Hemma roar vi oss med positionsträning, stegförflyttningar och apportering, ja sånt som funge...

Av J P - 27 januari 2010 11:48

Jag är sjuk, förkyld med feber, och har legat däckad i soffan sen i söndags. Förutom en obligatorisk datorlektion på skolan som jag var tvungen att genomlida i feberyran så har jag inte gjort någonting. Husse har fått jobba extra så vovvarna har bara...

Av J P - 24 januari 2010 20:49

Sök i dag med lilla rödräven och jag kan inte annat än att vara nöjd. Förra gången lade vi in skallmarkering och idag skällde hon riktigt fint. "Det blir nog en riktigt bra skallhund av henne" var kommentaren efteråt. Förutom att jag fick skicka om e...

Av J P - 22 januari 2010 20:00

Urk vad trött jag är. Halva den här terminen läser jag GIS, geografiskt informationssystem, och hela kursen är på engelska. Den detaljen hade jag visst missat    Jag är inte superbra på engelska så efter en vecka med föreläsningar och datorprogramlab...

Ovido - Quiz & Flashcards