Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 22 april 2009

Av J P - 22 april 2009 12:18

Min gosiga lilla dunboll har förvandlats till en bångstyrig antigos. Det går helt plötsligt inte att mysa med henne längre, hon bara sparkas och bits den lilla räpan. Jag har slarvat lite med passivitetsträning i knät så jag tyckte det var dags i går. Slängde upp henne och då brukar hon slappna av snabbt. Men icke, det tog en timme och fyrtio minuter den här gången. Då var hon riktigt billig!


Skulle beställa två småsaker från Loobo till det sammalagda priset av 190 kronor. Då kunde man inte betala i förskott utan endast postförskott på 50 kronor extra gällde. På det har de lagt en frakt på 150 kronor för allt som väger under tre kilo. Så, för att få hem dessa två ynka (och ytterst lätta saker) så skulle det kosta 390 kronor. Sanslöst! Gissa om jag avstod!?


I dag har jag plockat årets första fästning. Fy tusan vad jag avskyr dessa kryp!


*slutgnällt*


I kväll är det Hundvårdskväll på valpkursen, sedan drar den igång ordentligt nästa vecka. Det ska i alla fall bli kul!


Det är skönt att sussa på morsans kläder!

Ovido - Quiz & Flashcards