Ett riktigt hundgöra!

Direktlänk till inlägg 30 november 2009

Dubbelt grattis!

Av J P - 30 november 2009 00:04

Stort grattis till Lina som är klar med sin utbildning och numera är dipromerad hundfysioterapeaut. Fy f*n vad skönt (jag är grymt avundsjuk)


Även ett stort grattis till kennelpappa som har tagit sitt 23:e cert i skyddet med Akita. 23 st!!



För övrigt en trist vecka med näsan i skolböckerna och huvudet i ett mörkt hål! Ett par spår har det blivit och jag har börjat lära Heidi att backa ut i bevakning, ja några skinklängder än så länge, men annars så har det inte hänt så mycket på träningsfronten heller. Ingen av hundarna klättrar på väggarna vid lugna dagar vilket är väldigt skönt!


Här kommer lite halvtaskiga bilder ifrån Nya varvet i dag.



     


      


 
 
Johanna

Johanna

30 november 2009 17:10

Duktiga kompisar o uppfödare!

Härliga nya varvet, vilken kul lekplats! Måste åxå åka dit snart igen :)

http://www.kelpies.se

 
Lina

Lina

30 november 2009 19:10

Tack snällaste du!

Vilka fina bilder, jag bara måste försöka ta mig dit någon gång jag också! I helgen kanske?

Lycka till på tentan!

Kram Kram

http://midasoenya.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J P - 30 januari 2010 17:28

Det är synd att bilderna blir så suddiga när man lägger in dom i den här bloggen, dessutom har det blivit reklam på sidan. Stor reklam dessutom    Skitblogg, den som är så enkel och praktisk annars. Men reklam, framför allt blinkande reklam, avskyr j...

Av J P - 28 januari 2010 16:55

Usch vad träligt det är att vara sjuk, men nu börjar jag i alla fall bli bättre. En miniförkylning som tack och lov inte kröp allt för långt ned i halsen. Hemma roar vi oss med positionsträning, stegförflyttningar och apportering, ja sånt som funge...

Av J P - 27 januari 2010 11:48

Jag är sjuk, förkyld med feber, och har legat däckad i soffan sen i söndags. Förutom en obligatorisk datorlektion på skolan som jag var tvungen att genomlida i feberyran så har jag inte gjort någonting. Husse har fått jobba extra så vovvarna har bara...

Av J P - 24 januari 2010 20:49

Sök i dag med lilla rödräven och jag kan inte annat än att vara nöjd. Förra gången lade vi in skallmarkering och idag skällde hon riktigt fint. "Det blir nog en riktigt bra skallhund av henne" var kommentaren efteråt. Förutom att jag fick skicka om e...

Av J P - 22 januari 2010 20:00

Urk vad trött jag är. Halva den här terminen läser jag GIS, geografiskt informationssystem, och hela kursen är på engelska. Den detaljen hade jag visst missat    Jag är inte superbra på engelska så efter en vecka med föreläsningar och datorprogramlab...

Ovido - Quiz & Flashcards