Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av J P - 27 januari 2010 11:48

Jag är sjuk, förkyld med feber, och har legat däckad i soffan sen i söndags. Förutom en obligatorisk datorlektion på skolan som jag var tvungen att genomlida i feberyran så har jag inte gjort någonting. Husse har fått jobba extra så vovvarna har bara fått en kort promenad och snabbkissare på dagarna. Båda har dock tagit det hela med ro. Kuba tycker det är smått otrevligt ute och Heidi har blivit så oerhört lugn och harmonisk inne. Trots noll aktivitet så har det inte varit någon rastlöshet, flås eller stress. De har legat och myst med mig i soffan båda två.


Urk vad grått det är ute. Snöblandat regn och snorhalt, nu vill jag ha barmark och sol!


Mars förra året!

   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards