Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av J P - 3 januari 2010 17:40

Då är vi hemma igen från Dalsland. Vi har haft några riktigt härliga dagar i snön och firade ett fint nyår. Första parkett från mammas hus, himlen strålade av fyverkerier, men hundarna reagerade inte det minsta. Himla skönt!


Ett nytt år med nya möjligheter. Många har skrivit sina mål inför detta år men jag vet inte om jag vågar. Men det är klart, får jag bara vara frisk så är det förstås tävling med Heidi i skyddet som vi strävar mot. Dock tar jag inget för givet. Men det kanske räcker, fortsätta att vara frisk och börja tävla med Heidi. Resten hoppas jag rullar på utan allt för många motgångar! Två operationer blir det, men det ska väl gå bra.


Jo just det, ja ska försöka vara lite snällare mot min kropp och knopp också   vara lite flitigare med pluggandet, gå till tandläkaren för första gången på 10 år *bööl* och lära hunfan att bambisar är ajabaja!





Lite bilder från Dalsland, alla klickbara!

                   

Ajabaja!

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards