Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 27 september 2009

Av J P - 27 september 2009 22:41

Livet för tillfället består av plugg och hundpromenader, inte mycket mer. Men idag har jag faktiskt shoppat lite. Jag läser Kellys blogg. Ha, det trodde ni inte om en skogsmulla och hundnörd som mig va Flört Men jag gillar den även om den är i mångt och mycket är långt ifrån jag. I alla fall, där blev jag påmind om de här som jag har gått och trånat över i ett par år så när jag ändå var tvungen att köpa en häftapparat till alla mina tusen anteckninger så gjorde jag äntligen slag i saken. Det är ganska trivsamt att sitta vid vårt med tiden slitna allmogebord i vårt mysiga kök med blodröda väggar och plugga med en fiiin kopp kaffe och några kakor samtidigt som man lyssnar på hundar som knaprar på märgben. Man kan ha det sämre om man säger så!

 


Då jag var riktigt tursam så hittade jag även skinnstövlar helt i min stil som var nedsatta från 1000 kronor till endast en hundring Förvånad Det tackar man för som fattig student!


Så här ser det för resten ut några dagar efter Zoladex-sprutan. Fint ingångshål och ett läckert blåmärke! Vilken ful navel jag har förresten! Tatuering, blindtarmsärr, titthålsärr, blåmärke, putmage och deformerad navel...mycket sexigt!



Ovido - Quiz & Flashcards