Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 1 september 2009

Av J P - 1 september 2009 18:52

Jag har ju gnällt om att jag vill byta blogg då bilderna här blir sunkiga och dessutom mindre än vad jag önskar. Troligtvis flyttar vi HIT

Vad tror ni om det? Störs man av reklamen på sidan?


I dag började jag skolan igen och detta läsår är det frivilliga kurser i programmet. Jag kommer enbart att läsa Geovetenskap och det är så skönt att slippa kulturgeografin som vi tyvärr inte får välja bort de övriga åren på kanditatprogrammet i geografi. Jag är vetenskapsman och inte filosof, naturgeograf och inte kulturgeograf. Nu känner jag mig hemma :-)


Kuba får ta det superlugnt men vare sig kortisonet eller det verkar hjälpa. Det lutar åt operation igen. Heidi och jag åkte till havet i dag, men nu vet jag inte om jag ska sätta in bilder här eller i den nya bloggen. Jag kan inte riktigt bestämma mig.


Ovido - Quiz & Flashcards