Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av J P - 15 augusti 2009 22:47

I dag har vi träffat lilla Krokasmedens K-Myrra med matte och "gammelhunden" Lei-Anns Sara. Alltså Myrra, Maria och Lejka :-) Det var supertrevligt! Vi satt fikade i det något ostadiga vädret vid en sjö medan hundarna for runt som skållade troll, badade, busade och hade det allmänt livat. Trots att man har en 8-månaders så slår valpsjukan till, lilla Myrra är bedårande, och helt plötsligt såg Heidi så vuxen ut *skratt* De lekte i alla fall jättefint ihop och jag ser redan ifram emot nästa gång!


Nu i kväll har jag och husse varit på bio och kikat på senaste Harry Potter. Jag är ju en riktig HP-nörd och filmen var super. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag älskar att gå på bio. Mörkret, prasslet från godispåsarna, alla människorrna, stämmningen, popcorn och coca-cola i mugg osv. Underbart!


Det blir något knas med bilder och bildkommentarer som inte går att fixa idag för att bloggen krånglar. Den gör så ibland, mycket irriterande, men jag får ordna det i morgon.


Här är i alla fall lite bilder från idag:




Bedårande lilla Myrra 16 veckor gammal!      Vackra, silverskimrande Lejka 11 år.  Pinnar är skoj!  Heidi Ho!  "Stor" och liten!  Alla tre i plurret.  Finns det något vackrare än gamla hundar där ögonen lyser av klokhet?  Inte fullt lika klok ;-)  Virrvarr!  Vassa tansebissar.
 
Ovido - Quiz & Flashcards