Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av J P - 26 juli 2009 17:51

Pratade precis med Heidis uppfödare som frågade om H växer. Nja sa jag, det är väl inte så mycket,. Var förstås tvungen att mäta lillstrumpan så fort vi lagt på luren och vad skådade mina bajsbruna om inte ytterligare en cm :-) 53 cm och 18,7 kg tung. Kanske hon trots allt blir som jag hoppades på, liten men inte heller pygme *skratt* Nåja, spelar rocken roll, hon är en skithäftig liten tös oavsett...men ett par, tre cm till skulle ju inte skada ;-)


I dag tränade vi sök igen och den här gången har jag uppenbarligen fått min hund utbytt i sömnen. Inget flängande och hattande och allt på en gång utan rakt ut till figuranterna så fint så fint! Visserligen som skjuten ur en kanon men det är ju inte direkt någon nackdel, ho ho! Tyst, fokuserat och alla sinnen på. Toppen toppen!


Kubiken är ute och joggar med husse. Hennes blodöra vill inte riktigt ge med sig och jag har slutat att tömma det, det kommer nytt på bara någon dag. Det blir i alla fall inte större så nu får kroppen själv ta hand om eländet! Kuba själv bryr sig inte alls och skakar inte heller på det. Gött!

Ovido - Quiz & Flashcards