Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av J P - 2 juli 2009 22:55

Vi är ju några stycken från valp- och fortsättningskursen som ville fortsätta att träna tillsmmans med instruktör. En av tjejerna har ordnat just en sådan som vi hyr in en gång i veckan. Tre gången har det varit nu och jag har missat varenda en. En gång pga sjukdom, de andra pga av noll koll.

I dag var jag ute vid klubben i god tid för att ta en sväng med Heidi innan. När klockan blev 18 var jag fortfarande helt allena där borta. Märkligt tänkte jag men gissade att det blivit inställt pga av värmen och att den informationen av någon anldening inte nått mig. Jag åkte och badade med lillstrumpan och när jag väl var hemma igen kollade jag min mail. Det var i går! Faen *morr* Jag är för snurrig för mitt eget bästa och att ha sommarlov gör inte saken bättre, jag har ingen koll alls längre på vilken dag det är. Nu får det bli skärpning...eller ja, om en vecka i alla fall.


I morgon åker jag och hundarna upp till min mamma i Dalsland. Det ska bli supermysigt, dels att få umgås med henne en vecka, dels att få släntra runt där uppe i vackra, vackra Dalsland. Hon bor i ett jättehärligt hus precis vid Vättlefjäll och vi ska bada, knalla i naturen, umgås, äta gott och hitta på skojiga saker. Myyys!


Syns om en vecka lite drygt och då blir det förmodligen en jättestor bildkavalkad. Ha det gott så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards