Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av J P - 25 maj 2009 14:59

Urk, jag mår mentalt pyton av den nya bromsmedicinen, har uselt tålamod och tycker allt är botten. Jag vet inte hur mycket det egentligen påverkar jyckarna för Heidi, som varit hyfsat tyst sista tiden, har de senaste dagarna varit betydligt gnälligare än vanligt. Kuba är skendräktig och går mest och surar hon med. På söket i går fixade hon två skick bra, sen fick jag säga sök ett par gånger och dunka henne uppmuntrande i sidan innan hon makligt galloperade ut (hon brukar rusa som en oljad blixt) och på det fjärde skicket stannade hon på halva vägen och funderade en stund innan hon lösade vidare. Det är inte mycket med oss för tillfället och jag vill bara vara vid havet och göra ingenting! Så, det blir väl mest bilder tills livsandarna vaknar till liv igen.


På onsdag ska vi i alla fall till djursjukhuset med valpkursen och miljöträna valparna, på torsdag är det vanlig kurs, på lördag kennelträff och helgen efter det ska jag hjälpa till på två olika tävlingar, som skrivare på den ena och figurant på den andra. Lite roligt på g i alla fall!







Lite bytesövningar



Jag ser lika putt ut som jag känner mig 
Ovido - Quiz & Flashcards