Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av J P - 7 maj 2009 20:50

Äntligen hemma!

Jag skulle kunna berätta hur mycket som helst men jag är minst sagt mör. Jag har i alla fall haft det jättebra på vår fältexkursion i Danmark. Vi var ett härligt gäng och det har varit roligt, jobbigt, intensivt, intressant och väldigt blåsigt. Vi har gått massor och efter en av turerna på 7 km i ren sand, med en sjujäkla motvind dessutom, så har jag en skön träningsverk.


Kuba blev själaglad när jag kom hem och skallade mig så fint att jag har en snitsig blåtira och ser misshandlad ut. I dag hämtade jag hem Heidi och hon blev också glad, men jag slapp i alla fall fler blåmärken. Hon har haft det kalastoppen hos Asta och verkar nöjd, glad och harmonisk på alla sätt och vis.


Tacks snälla rara Asta för att du passade min lilla rödräv, jag är så tacksam!


Man kan knappt tro att lilla platta Danmark kan visa upp en sådan frän natur som faktiskt finns där på sina ställen. Här kommer massor med bilder:


Bulbjerg Knude




Thorup Strand


Råbjerg Mile




Skagen




Lønstrup



Hund i snor :-D




Rubjerg Knude




Kul dansk glass :-)

Ovido - Quiz & Flashcards