Ett riktigt hundgöra!

Direktlänk till inlägg 17 december 2009

Det rinner!

Av J P - 17 december 2009 12:03

Ännu en natt där jag fått springa in och ut med lilla H. Det rinner fortfarande och är blodblandat. Det är jag inte så orolig för, det brukar bli så efter ett par dagar med diarré när slemhinnorna blir sköra. Så länge hon mår bra för övrigt, vilket hon verkar göra, så känner jag mig lugn. Hon är inte uttorkad och har ingen feber. Jag får förstås vara hemma från skolan även idag och nu har jag kokat ris och fisk som hon ska få lite av när det svalnat. Hon är verkligen döhungrig. Hon kommer med både det ena och det andra för att försöka byta till sig lite av min frukostmacka  

Kuba är däremot helt ok nu vilket är skönt, det räcker med en dålig mage.


Den 21:a januari är det dags för röntgen hos Maths så nu får lilltösen gärna vänta ytterligare ett par månader innan hon börjar löpa   

 
 
Lina

Lina

17 december 2009 16:11

Lilla gumman då, hoppas det snart vänder så hon får lite mat i magen och du får lite ro i kroppen!

Spännande med röntgen, eller skräckblandad förtjusning kanske man ska skriva. Jag håller iallafall tummarna för er, det vet du!

Hoppas det blir fika i helgen!

Kram från Alingsås

http://midasoenya.wordpress.com

 
Karin

Karin

17 december 2009 19:10

Stackars lilla belgare!! Hoppas att hon snart är back to normal!

http://drakera.se

 
Johanna

Johanna

17 december 2009 20:38

Nä för mkt otur nu, krya på er!

http://www.kelpies.se

 
Ingen bild

Carro med Kvasta

18 december 2009 07:59

Stackars vovvar, hoppas de kryar på sig fort.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J P - 30 januari 2010 17:28

Det är synd att bilderna blir så suddiga när man lägger in dom i den här bloggen, dessutom har det blivit reklam på sidan. Stor reklam dessutom    Skitblogg, den som är så enkel och praktisk annars. Men reklam, framför allt blinkande reklam, avskyr j...

Av J P - 28 januari 2010 16:55

Usch vad träligt det är att vara sjuk, men nu börjar jag i alla fall bli bättre. En miniförkylning som tack och lov inte kröp allt för långt ned i halsen. Hemma roar vi oss med positionsträning, stegförflyttningar och apportering, ja sånt som funge...

Av J P - 27 januari 2010 11:48

Jag är sjuk, förkyld med feber, och har legat däckad i soffan sen i söndags. Förutom en obligatorisk datorlektion på skolan som jag var tvungen att genomlida i feberyran så har jag inte gjort någonting. Husse har fått jobba extra så vovvarna har bara...

Av J P - 24 januari 2010 20:49

Sök i dag med lilla rödräven och jag kan inte annat än att vara nöjd. Förra gången lade vi in skallmarkering och idag skällde hon riktigt fint. "Det blir nog en riktigt bra skallhund av henne" var kommentaren efteråt. Förutom att jag fick skicka om e...

Av J P - 22 januari 2010 20:00

Urk vad trött jag är. Halva den här terminen läser jag GIS, geografiskt informationssystem, och hela kursen är på engelska. Den detaljen hade jag visst missat    Jag är inte superbra på engelska så efter en vecka med föreläsningar och datorprogramlab...

Ovido - Quiz & Flashcards