Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 21 december 2009

Av J P - 21 december 2009 11:27

Heidi går fortfarande på dietmat och börjar bli ok i magen. Hon äter också läkemedlet Diarsanyl för att hjälpa magen att läka. Det är inte riktigt bra ännu, men det är på rätt väg. Kuba har halkat och skurit upp hasen. Hon har ett par jack samt ett helt avskalat område. Det har blött en del men behövs inte sys. Stackars stackars Kuba, när ska eländet ta slut?


Själv njuter jag av snön och jullovet. Eller ja, lov och lov, vi har distanskurs över julen samt en tenta den 15:e januari och en den 23:e. Men det är ett av mina favoritämnen inom geografin/geologin, klimatologi, så det känns inte allt för tugnt.


I morgon åker jag och hundarna upp till Dalsland för att fira jul hos mamsen. Den 28:e åker jag hem en sväng för att träffa plastikkirurgen och hämta husse, och sedan åker vi upp igen för att fira nyår tillsammans med min familj. Japp, även pappa och Loke ingår där. Kaoset som skedde sist jag träffade pappa är utrett och Loke går på diet. Jihaaa!


Så, nu önskar jag er alla en...



 

Ovido - Quiz & Flashcards