Ett riktigt hundgöra!

Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Sjuklingar

Av J P - 16 december 2009 23:22

Båda mina hundar är krassliga, men mest Heidi. Kuba spydde ner hela köksgolvet i natt och sedan i går kväll har Heidi varit ruskigt dålig i magen. Det bara rinner ur henne. Hon dricker bra och är hungrig som en varg stackarn men har bara fått lite A-fil. Hela dagen har hon velat vara nära, nära och legat i soffan hos mig och gosat. Trevligt visserligen, jag kan ju avfärda tankegången om att hon inte är bekväm med att ligga nära längre stunder och inse att den andra tanken var riktig, hon har inte haft ro till det, men jag tycker lite synd om henne....och om mig som måste gå ut hela tiden. Det är helt otroligt vad mycket bajs det kan produceras i en sådan liten kropp    Hon är väldigt duktig i alla fall och kniper stenhårt tills hon kommer ut.

 
 
Marie med hundarna

Marie med hundarna

17 december 2009 00:04

stackars små voffsingar. inte lätt att ha 2 sjuka hundar:/ hoppas dem blir fort bättre igen och de är bara något dem har fått i sig förhoppningsvis (a)

Tack för fina komentaren i inlägget ! som vanligt du är en otroligt fin människa josefin! ta hand om dig

http://blogtown.se/blog.php?id=chessochixa

 
Sara

Sara

17 december 2009 09:59

Stackars vovvar, hoppas de kryar på sig snabbt!

http://djurens.wordpress.com

 
Ingen bild

Jeanette & Co

26 december 2009 13:01

STACKARS DOGGAR och dig givetvis :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J P - 30 januari 2010 17:28

Det är synd att bilderna blir så suddiga när man lägger in dom i den här bloggen, dessutom har det blivit reklam på sidan. Stor reklam dessutom    Skitblogg, den som är så enkel och praktisk annars. Men reklam, framför allt blinkande reklam, avskyr j...

Av J P - 28 januari 2010 16:55

Usch vad träligt det är att vara sjuk, men nu börjar jag i alla fall bli bättre. En miniförkylning som tack och lov inte kröp allt för långt ned i halsen. Hemma roar vi oss med positionsträning, stegförflyttningar och apportering, ja sånt som funge...

Av J P - 27 januari 2010 11:48

Jag är sjuk, förkyld med feber, och har legat däckad i soffan sen i söndags. Förutom en obligatorisk datorlektion på skolan som jag var tvungen att genomlida i feberyran så har jag inte gjort någonting. Husse har fått jobba extra så vovvarna har bara...

Av J P - 24 januari 2010 20:49

Sök i dag med lilla rödräven och jag kan inte annat än att vara nöjd. Förra gången lade vi in skallmarkering och idag skällde hon riktigt fint. "Det blir nog en riktigt bra skallhund av henne" var kommentaren efteråt. Förutom att jag fick skicka om e...

Av J P - 22 januari 2010 20:00

Urk vad trött jag är. Halva den här terminen läser jag GIS, geografiskt informationssystem, och hela kursen är på engelska. Den detaljen hade jag visst missat    Jag är inte superbra på engelska så efter en vecka med föreläsningar och datorprogramlab...

Ovido - Quiz & Flashcards