Ett riktigt hundgöra!

Direktlänk till inlägg 15 december 2009

Löp

Av J P - 15 december 2009 11:44

Här går jag och väntar på löp och så händer det, men då är det Kuba som börjar löpa    Det var ju inte riktigt det jag hade tänkt mig, hon går ju fortfarande med tratt stackarn. Nåväl, hon löper med 8-9 månader emellan så jag ska verkligen inte klaga. Hon löpte i april sist. Nu blir det att dra ner maten något så hon slipper så mycket skendräktighet som möjligt. Det var ju tänkt att hon skulle kastrerats innan detta löp, men 6-8 tusen är ganska mycket pengar att försöka skramla ihop när man lever på csn. Nu kanske hon drar med sig Heidi också, vi får väl se, hon får gärna vänta ett tag till.


Hon har lite udda sovstil den lilla röda

 

 
 
Lina

Lina

15 december 2009 22:38

Jag tänkte precis vråla Äääntligen här hemma i soffan, men nähe inte det! :-D

Kram från Alingsås och hon som just nu är kass på att höra av sig!!! Ringer i morgon!

http://midasoenya.wordpress.com

 
Maja o Jedi

Maja o Jedi

16 december 2009 11:16

Löpet kommer, var du lugn. Och när man väl får det vill man inte ha det mer; det bara förstör våra tävlingsplaneringar och du får knappt gå ut och träna hunden för det kan "skada alla hanhundar" och för oss med hanhundar i huset är det pass som gäller. Ha, ha! Jodå, här har vi tre tikar plus lille Jedi och tro mig -jag är ingen tikmänniska men börjar löpet på en tik så kommer oftast de andra "underordnade" snart efter :-)

http://www.nogg.se/rexan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J P - 30 januari 2010 17:28

Det är synd att bilderna blir så suddiga när man lägger in dom i den här bloggen, dessutom har det blivit reklam på sidan. Stor reklam dessutom    Skitblogg, den som är så enkel och praktisk annars. Men reklam, framför allt blinkande reklam, avskyr j...

Av J P - 28 januari 2010 16:55

Usch vad träligt det är att vara sjuk, men nu börjar jag i alla fall bli bättre. En miniförkylning som tack och lov inte kröp allt för långt ned i halsen. Hemma roar vi oss med positionsträning, stegförflyttningar och apportering, ja sånt som funge...

Av J P - 27 januari 2010 11:48

Jag är sjuk, förkyld med feber, och har legat däckad i soffan sen i söndags. Förutom en obligatorisk datorlektion på skolan som jag var tvungen att genomlida i feberyran så har jag inte gjort någonting. Husse har fått jobba extra så vovvarna har bara...

Av J P - 24 januari 2010 20:49

Sök i dag med lilla rödräven och jag kan inte annat än att vara nöjd. Förra gången lade vi in skallmarkering och idag skällde hon riktigt fint. "Det blir nog en riktigt bra skallhund av henne" var kommentaren efteråt. Förutom att jag fick skicka om e...

Av J P - 22 januari 2010 20:00

Urk vad trött jag är. Halva den här terminen läser jag GIS, geografiskt informationssystem, och hela kursen är på engelska. Den detaljen hade jag visst missat    Jag är inte superbra på engelska så efter en vecka med föreläsningar och datorprogramlab...

Ovido - Quiz & Flashcards