Ett riktigt hundgöra!

Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Miljöträning

Av J P - 24 juni 2009 15:43

Vi brukar åka ner till nya varvet, parkera där och sedan gå till Tångudden. På nya varvet finns fantastiska möjligheter att miljöträna valpar om man är intresserad av räddningssök eller annan typ av tjänst. Extrema gallertrappor (smala och branta), fläktar som brötar ordentigt och allehanda saker att klättra upp på, i, under och över. Alltifrån släp, ekor, presenningar, brädhögar, skyttehål i marken, skramliga kärror osv bara för att nämna några saker. Heidi får prova på allt och och är en modig liten tös som klättrar runt på allt glatt och villigt. Annars händer här inte mycket för tillfället. Vi är mest ute och njuter av sol och hav.


Nya varvet och Tångudden

Upp för gallertrappan...men vad mager Kuba ser ut på bilden, det är hon ju absolut inte!?


...åsså ner igen!


Heidi simmar med svanarna.


 Jag slöar i solen


 Älskade mule!


Hemma i soffan softar vi också!


Synd att bilder och färger bli så sunkiga i den här bloggen *morr*


 
 
Linda, Harald & Siri

Linda, Harald & Siri

24 juni 2009 16:54

Jaa vi saknar er såå på träningen!! Såg allt lilla fina Heidi på klubbtidningens framsida. Söt som socker!! Hoppas att du mår bättre nu Josefin.
Kram
Linda, Harald & Siri

http://www.bernersennen.in

 
Karin

Karin

24 juni 2009 23:04

Har du fått belgaren än måntro?

http://drakera.se

 
johan

johan

25 juni 2009 12:02

Om inte den där donnan får några divalater nu efter alla omslag hon hamnat på så vet inte jag.

Kommer du och omslagsflickan på nästa träning så får vi kanske sätta upp kravallstaket för att hålla groupiesarna borta.

http://jomenhuvva.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J P - 30 januari 2010 17:28

Det är synd att bilderna blir så suddiga när man lägger in dom i den här bloggen, dessutom har det blivit reklam på sidan. Stor reklam dessutom    Skitblogg, den som är så enkel och praktisk annars. Men reklam, framför allt blinkande reklam, avskyr j...

Av J P - 28 januari 2010 16:55

Usch vad träligt det är att vara sjuk, men nu börjar jag i alla fall bli bättre. En miniförkylning som tack och lov inte kröp allt för långt ned i halsen. Hemma roar vi oss med positionsträning, stegförflyttningar och apportering, ja sånt som funge...

Av J P - 27 januari 2010 11:48

Jag är sjuk, förkyld med feber, och har legat däckad i soffan sen i söndags. Förutom en obligatorisk datorlektion på skolan som jag var tvungen att genomlida i feberyran så har jag inte gjort någonting. Husse har fått jobba extra så vovvarna har bara...

Av J P - 24 januari 2010 20:49

Sök i dag med lilla rödräven och jag kan inte annat än att vara nöjd. Förra gången lade vi in skallmarkering och idag skällde hon riktigt fint. "Det blir nog en riktigt bra skallhund av henne" var kommentaren efteråt. Förutom att jag fick skicka om e...

Av J P - 22 januari 2010 20:00

Urk vad trött jag är. Halva den här terminen läser jag GIS, geografiskt informationssystem, och hela kursen är på engelska. Den detaljen hade jag visst missat    Jag är inte superbra på engelska så efter en vecka med föreläsningar och datorprogramlab...

Ovido - Quiz & Flashcards