Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av J P - 15 augusti 2008 20:51

Tittade tillbaks lite på vad jag har skrivit i min blogg och fy attans vad tråkig den är! Sök, skotträning och något spår här och var, så mycket mer är det inte. Det kan ju inte vara det skojigaste att läsa om precis, i alla fall inte när det bara upprepas om och om igen :-D


Nåja, det spännande besöket igår var minst lika trevligt som jag trodde att det skulle vara. Oooh, framtiden är spännande!


Läkarbesöket i dag gick också bra. Inget nytt på den fronten, möjligtvis en liten inflamation, men jag ska ändå genomgå en ordentlig undersökning för att kika att inte har blivit något återfall med cancern då jag är lite svullen där tumören satt . För säkerhets skull och det är ju alltid bra. Hellre för mycket än för lite för den dyngan vill jag inte gå igenom igen, blärk!


I dag har vi varit vid havet en sväng med Kuba och det var så skönt! Kuba verkar också tycka det är lite extra mysigt när de varma havsvindarna fladdrar i öronen och hon kan ta sig ett race i sanden. Högt gräs och lös sand, ja då går tokan i gång minsann! På vägen dit hann vi även med att hoppa upp på konstiga flak och hoppa i konstiga kontainrar eftersom de bygger där i området. Matte är tossig tycker nog hon men hoppar glatt efter. Miljöträning är aldrig fel.


Ovido - Quiz & Flashcards