Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av J P - 6 oktober 2008 23:48

Årsdagen har gått förbi utan att jag över huvud taget tänkt på det. Den 1:a oktober förra året, första dagen på rosa bandet-månaden, så fick jag veta att jag hade cancer. Det känns som tio år sedan och mycket har hänt sedan dess. Livet går i rasande tempo, framför allt nu när jag vill ta igen så mycket. Tur att man även kan konsten att slappna av :)


Jag är förkyld, riktigt genomsnorig. Inte så mycket till förkylning egentligen då jag varken har feber eller ont i halsen, men tjyvtjockt mår jag ändå så det har inte blivit mycket med någonting, inte ens sök. En hyfsad tur med Kuba varje dag, lite lydnad, godisletande och mycket plugg. Stackarn, hon tycker jag är dötrist även om hon inte brukar ha något emot att slagga i soffan, framför allt inte när det regnar ute, men efter fredag (tenta igen) så blir det hyfsat lugnt igen. Underbart, då ska det bli både spår, lydnad, sök och massor med tid i skogen igen.

Ovido - Quiz & Flashcards