Ett riktigt hundgöra!

Alla inlägg den 12 december 2008

Av J P - 12 december 2008 10:00

I natt sov jag sittandes i soffan för att kunna andas bättre. Det var nog bra för idag är jag faktiskt lite bättre. Vaknade i morse av ett efterlängtat pling på mobilen. Ett liten flicka på fyra ben är född, någonstans i krokarna :-)


Krax krax låter det när jag pratar, det är väl nästan tur att man ska vara osocial hemma ensam och kura i soffan. Harry Potter och Hitta Nemo är världens bästa må-bra-filmer när man är sjuk (ja jag vet att jag är barnslig) så nu ska jag krypa ner under täcket och bara mysa lite. I morgon är jag ännu bättre, och nästa dag så är jag snart frisk :-) Då kanske jag snart orkar åka med Kuba och gå runt Sisjön, kanske lägga ett spår eller två och känna att allt är som vanligt igen. Längtar!

Ovido - Quiz & Flashcards